Ajánlattételi felhívás - Drón és tartozékai beszerzésére

Az ajánlatkérő pályázatot hirdet a HUSK/2302/1.2/010 azonosító számú Interreg Magyarország-Szlovákia Program „ERGODIC” elnevezésű projekt keretében Drón és tartozékai beszerzésére az alábbi tételekre és paraméterekre:

1. Ajánlatkérő neve, címe, telefon- és telefaxszáma (e-mail):

Bükki Nemzeti Park Igazgatóság

3304 Eger, Sánc u. 6.

Tel: 36/411-581

Fax: 36/412-791

Ügyintéző: Havasi Andrea pályázati referens

E-mail: havasi.andrea@bnpi.hu és a titkarsag@bnpi.hu

2. A beszerzés tárgya, illetőleg mennyisége:

Az ajánlatkérő pályázatot hirdet a HUSK/2302/1.2/010 azonosító számú Interreg Magyarország-Szlovákia Program „ERGODIC” elnevezésű projekt keretében Drón és tartozékai beszerzésére az alábbi tételekre és paraméterekre:

1 db drón

Maximális emelkedési sebesség:

Sport mód: 10 m/s

Normál mód: 6 m/s

Cine mód: 6 m/s

tripla kamerarendszer

100 MP-es főkamera

51 perces repülési idő

lebegési idő: 45 perc

repülési távolság: 41 km

Videóátviteli technológia

Akadályérzékelés

Omnidirekcionális binokuláris látórendszer + elülső LiDAR + alsó infravörös érzékelő

Érzékelési tartomány: 0,5 m – 200 m (max. sebesség 18 m/s)

Minden irányban 180° látószög

Éjszakai LiDAR: 0,5–25 m (reflektivitás >10%)

1 db 51 2GB-os micro SD kártya

1 db merev táska a drón biztonságos szállításához, tárolásához. Anyaga PP, vízálló, ütésálló, további védelem a hótól, jégesőtől, esőtől, -30°C és +80°C közötti szélsőséges hőmérséklettől.

1 db Charger with Quick Charger

1 db Ugreen 130W 3 Port Car Charger

3. A teljesítés helye (a fenti feladatok az alábbi helyszínhez kapcsolódnak):

Bükki Nemzeti Park Igazgatóság Mátra és Tarna-Lázbérci Tájegység

3232 Mátrafüred, Parádi út 6.

4. A szerződés időtartama vagy a teljesítés határideje:

A feladat elvégzésének határideje 2025. szeptember 30.

Az ajánlatkérő előteljesítést elfogad.

5. A szerződés meghatározása: ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS

6. Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei:

- Az elkészült dokumentáció e-mailen kerül megküldésre az ajánlattevőnek

- Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetések pénzneme: FORINT.

- Ajánlatkérő előleget nem fizet.

- Ajánlattevő 1 db számlát állíthat ki a Megrendelő igazolt teljesítését követően.

Ajánlatkérő az HUSK/2302/1.2/010 azonosító számú, „ERGODIC”c.Interreg Magyarország-Szlovákia Program keretében támogatásban részesült, így jelen beszerzési eljárás nyomán létrejött szerződést a megrendelő a projekt keretében nyújtott támogatásból finanszírozza.

Ajánlatkérő a Ptk. 6:74.§ (2) bekezdésében foglaltakra figyelemmel, az ajánlattételi határidő lejártát követően is jogosult a szerződéskötést megtagadni, melynek okán jelen árajánlatkérés a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság részéről nem tekinthető jövőbeni kötelezettségvállalásnak.

7. Az ajánlatok bírálati szempontja: legalacsonyabb nettó összegű ellenszolgáltatás.

8. Az ajánlat benyújtásának, módja, címe: elektronikus úton az alábbi e-mail címen: titkarsag@bnpi.hu címen.

9. Az ajánlattételi határidő: 2025. augusztus 18.

10. A benyújtott ajánlatnak tartalmaznia kell:

· Az ajánlattevő adatait (név, cím, adószám, telefonszám, e-mail);

· Az ajánlat tárgyát, amelyben szerepel a HUSK/2302/1.2/010 megnevezés;

· Az ajánlatra vetített nettó vállalási díjat (HUF);

· Az ajánlatra vetített ÁFÁ-t, amennyiben releváns (HUF);

· Az ajánlatra vetített bruttó összköltséget (HUF);

· Amennyiben az ajánlattevő alvállalkozót von be a teljesítésbe, úgy azt az ajánlatában is köteles jelezni (a mellékelt nyilatkozatban). Amennyiben alvállalkozó bevonása történik majd, úgy az ajánlattevő tudomásul veszi, hogy a teljesítésbe bevont alvállalkozóval kötött szerződést (melyben szerepel a megállapodás összege) és a kifizetésre vonatkozó dokumentumokat köteles megküldeni az ajánlatkérő részére.

· A mellékelt nyilatkozatok közül az ajánlattevőre vonatkozót (cég esetén az átláthatósági, egyéni vállalkozó esetén az öregségi nyugdíjról szólót), hiánytalanul kitöltve és aláírva.

· A jogosultságra, csődeljárásra és köztartozás mentességre vonatkozó nyilatkozat kitöltve és aláírva.

11. Egyéb információk:

- Amennyiben a szerződés teljesítése során alvállalkozók bevonása válik szükségessé, úgy az csak a megrendelő részére való bejelentést követően lehetséges.

- Ajánlatkérő a szerződéses feltételeket a nyertes ajánlattevővel közösen dolgozza ki.

- Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerült összes költség az ajánlattevőt terheli.

- Amennyiben további kérdése merülne fel az ajánlattétellel kapcsolatban, úgy az alábbi kollégáktól kaphat további tájékoztatást: Havasi Andrea: 30/523-1472; havasia@bnpi.hu.

Mellékletek:

Kapcsolódó