
Ajánlattételi felhívás - Drón és tartozékai beszerzésére
Az ajánlatkérő pályázatot hirdet a HUSK/2302/1.2/010 azonosító számú Interreg Magyarország-Szlovákia Program „ERGODIC” elnevezésű projekt keretében Drón és tartozékai beszerzésére az alábbi tételekre és paraméterekre:
1. Ajánlatkérő neve, címe, telefon- és telefaxszáma (e-mail):
Bükki Nemzeti Park Igazgatóság
3304 Eger, Sánc u. 6.
Tel: 36/411-581
Fax: 36/412-791
Ügyintéző: Havasi Andrea pályázati referens
E-mail: havasi.andrea@bnpi.hu és a titkarsag@bnpi.hu
2. A beszerzés tárgya, illetőleg mennyisége:
Az ajánlatkérő pályázatot hirdet a HUSK/2302/1.2/010 azonosító számú Interreg Magyarország-Szlovákia Program „ERGODIC” elnevezésű projekt keretében Drón és tartozékai beszerzésére az alábbi tételekre és paraméterekre:
1 db drón
Maximális emelkedési sebesség:
Sport mód: 10 m/s
Normál mód: 6 m/s
Cine mód: 6 m/s
tripla kamerarendszer
100 MP-es főkamera
51 perces repülési idő
lebegési idő: 45 perc
repülési távolság: 41 km
Videóátviteli technológia
Akadályérzékelés
Omnidirekcionális binokuláris látórendszer + elülső LiDAR + alsó infravörös érzékelő
Érzékelési tartomány: 0,5 m – 200 m (max. sebesség 18 m/s)
Minden irányban 180° látószög
Éjszakai LiDAR: 0,5–25 m (reflektivitás >10%)
1 db 51 2GB-os micro SD kártya
1 db merev táska a drón biztonságos szállításához, tárolásához. Anyaga PP, vízálló, ütésálló, további védelem a hótól, jégesőtől, esőtől, -30°C és +80°C közötti szélsőséges hőmérséklettől.
1 db Charger with Quick Charger
1 db Ugreen 130W 3 Port Car Charger
3. A teljesítés helye (a fenti feladatok az alábbi helyszínhez kapcsolódnak):
Bükki Nemzeti Park Igazgatóság Mátra és Tarna-Lázbérci Tájegység
3232 Mátrafüred, Parádi út 6.
4. A szerződés időtartama vagy a teljesítés határideje:
A feladat elvégzésének határideje 2025. szeptember 30.
Az ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
5. A szerződés meghatározása: ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS
6. Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei:
- Az elkészült dokumentáció e-mailen kerül megküldésre az ajánlattevőnek
- Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetések pénzneme: FORINT.
- Ajánlatkérő előleget nem fizet.
- Ajánlattevő 1 db számlát állíthat ki a Megrendelő igazolt teljesítését követően.
Ajánlatkérő az HUSK/2302/1.2/010 azonosító számú, „ERGODIC”c.Interreg Magyarország-Szlovákia Program keretében támogatásban részesült, így jelen beszerzési eljárás nyomán létrejött szerződést a megrendelő a projekt keretében nyújtott támogatásból finanszírozza.
Ajánlatkérő a Ptk. 6:74.§ (2) bekezdésében foglaltakra figyelemmel, az ajánlattételi határidő lejártát követően is jogosult a szerződéskötést megtagadni, melynek okán jelen árajánlatkérés a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság részéről nem tekinthető jövőbeni kötelezettségvállalásnak.
7. Az ajánlatok bírálati szempontja: legalacsonyabb nettó összegű ellenszolgáltatás.
8. Az ajánlat benyújtásának, módja, címe: elektronikus úton az alábbi e-mail címen: titkarsag@bnpi.hu címen.
9. Az ajánlattételi határidő: 2025. augusztus 18.
10. A benyújtott ajánlatnak tartalmaznia kell:
· Az ajánlattevő adatait (név, cím, adószám, telefonszám, e-mail);
· Az ajánlat tárgyát, amelyben szerepel a HUSK/2302/1.2/010 megnevezés;
· Az ajánlatra vetített nettó vállalási díjat (HUF);
· Az ajánlatra vetített ÁFÁ-t, amennyiben releváns (HUF);
· Az ajánlatra vetített bruttó összköltséget (HUF);
· Amennyiben az ajánlattevő alvállalkozót von be a teljesítésbe, úgy azt az ajánlatában is köteles jelezni (a mellékelt nyilatkozatban). Amennyiben alvállalkozó bevonása történik majd, úgy az ajánlattevő tudomásul veszi, hogy a teljesítésbe bevont alvállalkozóval kötött szerződést (melyben szerepel a megállapodás összege) és a kifizetésre vonatkozó dokumentumokat köteles megküldeni az ajánlatkérő részére.
· A mellékelt nyilatkozatok közül az ajánlattevőre vonatkozót (cég esetén az átláthatósági, egyéni vállalkozó esetén az öregségi nyugdíjról szólót), hiánytalanul kitöltve és aláírva.
· A jogosultságra, csődeljárásra és köztartozás mentességre vonatkozó nyilatkozat kitöltve és aláírva.
11. Egyéb információk:
- Amennyiben a szerződés teljesítése során alvállalkozók bevonása válik szükségessé, úgy az csak a megrendelő részére való bejelentést követően lehetséges.
- Ajánlatkérő a szerződéses feltételeket a nyertes ajánlattevővel közösen dolgozza ki.
- Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerült összes költség az ajánlattevőt terheli.
- Amennyiben további kérdése merülne fel az ajánlattétellel kapcsolatban, úgy az alábbi kollégáktól kaphat további tájékoztatást: Havasi Andrea: 30/523-1472; havasia@bnpi.hu.
Mellékletek:
- Ajánlattételi lap
- Átláthatósági nyilatkozat
- Nyilatkozat (alvállalkozó bevonásáról)
- Nyilatkozat (jogosultság, csődeljárás, köztartozás)