Álláspályázat - Titkársági előadó
A Bükki Nemzeti Park Igazgatóság a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. tv. 83. § (1) bek. alapján pályázatot hirdet a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság Jogi és Igazgatási Osztály titkársági előadó munkakör betöltésére.
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Heves megye, 3304 Eger, Sánc utca 6.
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
Titkársági és igazgatási feladatkör
Ellátandó feladatok:
- Feladatkörében részt vesz a felügyeleti és más szervek részére előterjesztésre kerülő jelentések és beszámolók elkészítésében
- Ellátja az elektronikus ügyintézéssel, a Rendelkezési Nyilvántartással, a SZÜF-el, az e-Papírral, a Hivatali Kapuval, és kiemelt feladatként a Poszeidon dokumentumkezelő rendszerrel kapcsolatos feladatokat
- Általános igazgatási szakértelmet igénylő ügyekben érdemi ügyintézői feladatok ellátása
- Munkakörhöz kapcsolódó jogszabályváltozások nyomon követése, alkalmazása
- Titkársághoz kapcsolódó beszerzések bonyolítása, illetve azok felügyelete
- Adminisztratív, ügyviteli, ügykezelési feladatok ellátása, ezen belül: ügyiratkezelés, irattárkezelés, postázás, fénymásolás, digitalizálás
- Poszeidon (EKEIDR) Irat és Dokumentumkezelő Rendszer használata, hiteles elektronikus dokumentumkezelés
- Ellátja az iratok irattárba helyezésével és selejtezésével kapcsolatos feladatokat
- Elkészült kéziratok számítógépes programok segítségével történő gépelése, szerkesztése
- Az Igazgató programjának nyilvántartása, szervezése, látogatóinak fogadása
- Általános igazgatási körbe tartozó ügyekben a felettes útmutatása szerint levéltervezetek készítése
- A kiadmányozott utasítások, körlevelek szétosztása és nyilvántartása
- Felel a bélyegzők kiadásáért, nyilvántartásáért
- Statisztikai kimutatások készítése Irodaszerek, papíráruk beszerzése, megrendelése, kiadása
- Telefonközpont kezelése Ellátja a Magyar Posta elektronikus szolgáltatásaival kapcsolatos ügyintézői feladatokat
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
• Irat és dokumentumkezelési feladatok ellátása.
• Igazgatási szakértelmet igénylő ügyekben felettesei munkájának segítése, ezen ügyekben kapcsolattartás a társosztályokon dolgozó kollégákkal.
• A Jogi és Igazgatási Osztály feladatkörébe tartozó nyilvántartások, adatbázisok vezetése, karbantartása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet (kiválasztás esetén 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt kérünk benyújtani)
- Szakirányú közép-, vagy felsőfokú végzettség
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Poszeidon (EKEIDR) Irat és Dokumentumkezelő Rendszer gyakorlati ismerete
- közigazgatási gyakorlat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 87/2019. (IV. 23.) Korm. Rendelet 1. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajz
- motivációs levél
- végzettséget igazoló iratok másolata
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2024. május 15.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton a titkarsag@bnpi.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kiválasztott pályázók személyes interjún vesznek részt, ahol szakmai és személyes rátermettségüket vizsgáljuk. A pályázat eredményéről az interjún részt vett jelöltek az interjút követően értesítést kapnak.
A pályázat elbírálásának határideje:
2024. május 17.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.bnpi.hu honlapon szerezhet.